Nu, nu mai pot!

Nu mai pot. Am ajuns si aici, pur si simplu nu mai pot, nu mei rezist, nu mai vreau..ia-o cum vrei, doar intelege ca nu mai pot. Ma consum degeaba, mereu. Incerc sa fac sa fie bine tuturor si mereu sfarsesc asa, stii? Alege sa ma ajuti sau sa ma lasi in pace. Dar fa ceva, si repede. De ce? Pentru ca am nevoie. 🙂 De multe ori am spus „e ok” si nu era, m-am inchis in mine si am tacut, dar a trecut prea mult..
Nu pune intrebari despre asta, nu ar avea rost. E o perioada mai grea. Da, recunosc, am nevoie de ajutor. 😐
Te iubesc.  

Lasă un răspuns

