Sibiu. Colegii. Festval de teatru. Alohaaaa.

Cum sa incep, sau mai bine zis de unde sa incep? Inceputul e plictisitor, m-au sunat colegii luni dimineata ca mergem in Sibiu, la festivalul de teatru, marti dimineata am fost la scoala, deabia asteptam sa plecam si totusi timpul nu tinea cu noi, trecea foarte greu. Bla..si la 12 am plecat spre Sibiu. In tren am facut poze, am ras, ne-am plictisit, am mancat, si inca multe altele. Ajungand in Sibiu a inceput distractia, ne-am dus la gradina ZoO, am ras, am facut pozeee, ne-am distrat. Si ne-am indreptat spre centru, si acolo am facut poze, am vizitat magazine, am fost am mancat o pizza, iar am facut poze, ne-am mai plimbat. Seara, la 9 a incepu spectacolul, Aloha Tahiti Show. Nu stiu cum sa va descriu spectacolul, pur si simplu a fost incredibil de minunat, au fost un grup, au dansat, au cantat, ne-au aratat costumele lor, pur si simplu a fost superb. Si nimeni nu mai simtea oboseala, a uitat toata clasa ca noi toata ziua ne-am plimbat, si ca ne dureau picioarele, toata lumea sarea, canta, se distra, a fost super. Chiar si cand am urcat in tren si dragul nostru coleg A. inca avea energie, si striga „alooohaaa” si asa a tinut-o aproape tot timpul, ne-a amuzat. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P.s. Promit ca o sa pun si videoclipuri. :* 

2 gânduri despre “Sibiu. Colegii. Festval de teatru. Alohaaaa.

Lasă un răspuns

