Pentru ca el e important..!

E pentru el, unul din cei mai importanti din viata mea, Dan.
Iti multumesc, pentru tot ce ai facut pentru mine, multumesc ca mi-ai fost aproape si inca esti, ca m-ai ajutat cand am avut nevoie, ca m-ai ascultat de fiecare data, m-ai sprijinit, pentru sfaturi. Multumesc ca mi-ai suportat crizele, si ca m-ai suportat de fiecare data cand te sunam si plangeam, multumesc pentru tot ceea ce faci. Si iarta-ma daca vreodata m-am descarcat pe tine, sau am vorbit urat, sau te-am suparat. Iarta-ma ca nu ti-am multumit pana acum.  Multumesc ca existi! My bro. >:D<
Te iubesc!

Un gând despre “Pentru ca el e important..!

Lasă un răspuns

