Vacanta de vara [1]

„Sunt 100 de zile in vacanta de vara…” si deja sau scurs 14. Si ce-am facut in astea 14 ziile? Nimic important. Exact, chiar absolut nimic inafara de dormit, plictisit, plimbat iar dormit, iar plictisit, iar plimbat..
Zicea mama ca e timpul sa iau o carte in mana, sa nu uit ca am lecturi de citit, dar lenea m-a oprit sa merg pana la biblioteca sa iau vreo carte, si in final daca ar fii dupa mine n-asi citit ce mi s-a dat ca tema (chiar nu-mi plac).
Iar daca ar fii vorba de planuri? Am planuri pt vacanta, ca de exemplu sa merg a sala cu o prietena, sau sa ma bronzez, si inca multe altele. Da’ cu lenea asta e cam greu. :)) Si sa mentionez si ca a plouat vreo 4-5 ziile, si cica iar vine ploaia. Deci asta nu e chiar perfect..
 …
Bla bla bla. 
Va continuaa! 

Lasă un răspuns

