Cu dorinta, dar fara stea.

Stiti melodiia aia, de la Hayley Williams cu B.o.b-airplans? E super mega hiper tare melodiia, si aseara m-am regastit in ea:)). Adica aveam dorinta, dar n’aveam stea cazatoare in schimb am vazut vreo 3-4 poate 5 avioane trecand. Am stat vreo 2-3 ore si m-am holbat la cer. Era mortal, sincer va spun ca m-am simtit erxtraordinar, chiar daca inainte de aia sau intamplat anumite lucruri neplacute. Asta nu conteaza acu`. Si sa revin, stea cazatoare nicaieri, avioane..da. Dar stelele cazatoare nu vin cand le astepti.
Si sa vorbim despre stele cazatoare? Le ador, au o magie anume, ce nu o pot descrie, dar ma fac sa tresar, sa zambesc. Ultima data cand am vazut una, eram in geam, ma uitam aiurea pe cer, in acel moment a cazut o stea, si a fost ceva gen „oaaa”. Cum a lasat linia stralucitoare si a fost ca si cum ar fi explodat la sfarsit, ca un artificiu. A fost mega tare. 
Si ui asa, aseara am ramas cu dorinta, fara stea cazatoare. 😦
A fost frumos insa ca stateam langa foc, sub plapuma si era liniste, bine, nu chiar liniste ca ascultam europa fm, si eraumelodii din anii `80. Mai vreau :)). 

3 gânduri despre “Cu dorinta, dar fara stea.

Lasă un răspuns

