Pentru ca si el face parte din viata mea!

Nu ne vorbim mereu. Doar cand ne amintim unul de celalalt. Sincer, nu pot sa spun ca uitam total de noi, dar cu timpul ne-am indepartat.
Imi spunea mami candva, dupa eram ca fratii si cu timpul nu am mai iesit, nu am mai vorbit. Dar il iubesc, pentru ca e micul-marele meu prieten. :))
Mi-a dat atatea sfaturi, si mi-a fost alaturi, la bine si la rau…chiar si cand nu meritam. 🙂
 Is putine persoane in viata pe care le apreciez asa mult, dar printre primi este si Marius al meu, unul din cei mai bun prieteni, unul din cei mai importanti.

 

Un gând despre “Pentru ca si el face parte din viata mea!

Lasă un răspuns

