O iubesc. :)

Anul trecut, in timpul verii, eu si ea, am iesit de la cafea din six, ne duceam in gara, si ploua iar noi ca doua nebune ne plimbam in ploaie si cantam „lemon tree” ooo da. In ziua aia am facut-o rata, era ratza mea. Ce vremuri.
Ne cunoastem din clasa 1. dar abea in clasa a 8-a am inceput sa ne intelegem super bine. 
Ma facea sa rad intotdeauna. Si faceam glume proaste impreuna, si radeam muuult. Da-da, era copil tembel, si o iubeam si inca o iubesc, si o s-o iubesc mereu pentru ca m-a ajutat prea mult, si mi-a fost alaturi si inca imi este.  
Zilele trecute era „bucata de carne afumata” si imi spunea ca is Bella, si ca ma vampiresc sambata. Stie ea despre ce e vorba. :)) Si totusi, nu am inteles de ce is Bella, dar ea a zis ca nu treuie sa fiu de acord. :))  
Mereu are raspuns, pentru orice. Chiar si daca o intreb ce e un fluture, imi spune ca e specie de pasare-rama. Imi palce:)).

O iubesc, oiubesc enorm de mult!!! 
Tuuu, asta „nu conteaza daca ma lasa, eu oricum plec” te iubesc, si iti multumesc ca ai fost si esti langa mine..! 

P.s. povestea cu mancarea, cu snitzelu in special. :)) 

 

2 gânduri despre “O iubesc. :)

  1. vreau sa iti multumesc pt ca existi :x!!!! stim aman2 ca timpul nu e de partea noastra, dar puteam sa ii facem in ciuda si sa profitam de fiecare clipa in care putem sa ne distram/plangem/socam impreuna 😀 asa, viata e mult mai simpla daca injumatatim necazurile si in2im bucuriile. si sti cum e un prienten bun? ca un sutien bun : te tine bine, e greu de gasit si aproape de ❤ ta 🙂 si totusi am invatat multe in tot acest timp..un lucru e cert UN PRIETEN BUN NU TE LASA SA FACI TAMPENII…SINGUR. esti una dintre putinele persoane care vede tristetea in ochii mei si nu se lasa pacalita de zambetul meu; mi-am dat seama ca tu crezi in mine chiar daca eu am incetat sa cred, asa ca daca toate astea nu, atunci ce altceva poate fi prietenia????! Sz.

Lasă un răspuns

