Dimineata perfecta.

Dimineata perfecta suna ceva in genu…

Ditamai gandacul in casa MEA, mai exact in bucataria MEA si pe gresia MEA de dimineata isi face rondu presupun. Nu plateste nici chirie, nici nu e ruda sau invitat special. Mai arata si oribil. Lucios, negru si are antene si niste picioare urate!
Dar nu asta e problema, problema e ca nu stiu cum sa il dau afara pentru ca mi-e foame si trebuie sa merg in bucatarie sa manc, dar am fobie la gandaci si mi-e friica sa’l omor.
Intre timp imi zice si Ioana ca daca ies din camera imi sare la gat si ma sugruma, sau ma manca.
Imi da si ceva idei, cum sa’l omor, cu un papuc, sau cu tocul pantofului. Si tot mi-e friica. :))
Si totusi s-a autoinvitat in casa mea, si isi petrece aici vacanta aici? Macar de ar plati chirie. 😐
Si ui asa stau infometata in camera, ca nu vreau sa dau ochii cu Bug-ul (app. i-am dat numele Bug) ca mi *yaaak*. Raman aici pana ajunge cineva acasa sau se hotareste el sa plece. Sau ea…sau el-ea.

P.s. Mersi Ioanoo ca esti alaturi de mine sufleteste in razboiu asta cu Bug. 😀

Un gând despre “Dimineata perfecta.

Lasă un răspuns

