Mi-e dor.

Si a inceput sa nu-mi mai pese de cat de jos cad, sau cand ma ridic. Si practic la ora asta ar trebui sa dorm, sa visez frumos. Si totusi la ce sunt bune visele cand viata e asa diferita? Si incep sa-mi doresc sa schimb ceva si sa vad ca nu pot schimba nimic. Si incetul cu incetul incep sa-mi doresc sa plec departe, sa am liniste si imi dau seama ca nici asta nu pot. Si daca asi putea sa-mi sterg memoria, ca nu0mi fie dor. Si cateodata vreau sa dorm mereu, ca sa visez mereu. 🙂 
Si acum incep sa-mi dau seama ca nici postarea asta nu are sens..  

Lasă un răspuns

