Pentru ea.

Ii multumesc. 
Am auzit undeva, de la cineva, ca oamenii sunt noi doar in ziua in care ii cunosti, iar dupa sunt doar oameni, simpli care vin si pleaca, de care te atasezi, de care te indragostesti, care te dezamagesc, care te ajuta, care iti sunt aproape, si asa mai departe. Tu esti una care nu m-a lasat, inca. Si tin la tine, ca la o sora, chiar daca nu am aratat. 🙂

Iti multumesc ca m-ai ajutat in toate. Si m-ai invatat lucruri noi, si m-ai facut sa rad, in felul tau, dar m-ai facut sa rad. 🙂 
Iti multumesc pentru fiecare zii, pentru fiecare zambet, pentru fiecare sfat pe care mi l-ai dat. Iti mltumesc pentru tot acest timp, pt vacanta asta de vara, pt ca m-ai convins sa fac lucruri care mi-au schimbat viata. 
Iti multumesc pentru  ca m-ai ascultat de cate ori am avut nevoie. Si scuza-mi greseliile. 🙂 
Pot doar spune ca  is norocoasa ca te-am cunoscut, si ca te am ca prietena. 

4 gânduri despre “Pentru ea.

Lasă un răspuns

