Ceva nou..

Vreau doar sa va povestesc ca toate lucruriile interesante le fac acum la sfarsit de vacanta, si incep sa imi doresc sa nu se mai termine vacanta. De exemplu azi, de dimineata am plecat in targul de vechituri cu Sz. ca sa vindem haine. A fost distractiv, am ras si am facut si putini bani. Ma rog, totul a inceput cu peripetii, mie mi s-a facut rau, a trebuit sa plec si sa o las singura cam jumate de ora… Dar intr-un final s-a terminat cu bine. Asta e important. 
Deci my readers, vacanta incepe sa fie acum distractiva, la sfarsit.
V-am pupat! :*  

Un gând despre “Ceva nou..

Lasă un răspuns

