Cantand ”i’m a barbie girl..”

Ce ziiiiiii. 8->  
Am iesit cu ai mei la iarba verde, si a venit si T. , cea mai buna prietena ( uneori imi vine sa-i dau cate una. dar tot o iubesc. ) Ne-am distrat. 
La un moment dat, dupa 4 stateam in iarba, la soare, cantand ”someone like you” de la Adele  si cum soarele de ja apunea incet, si noi eram in aproprierea paduri, ne mutam dupa soare, deci va dati seama cum ne mutam noi dintr-un loc in altu ca sa avem parte de cald, pana cand ne-am plictisit si ne-am mutat in masina si am dat drumu la radio, moment in care era melodiia ”i’m a barbie girl” de la Aqua si ne-o apucat si pe noi, ca doua nebuna sa cantam cu voce tare. Desigur am terminat prin rasete si glume. 
A fost o zi super, ne-am simtit super la suprafata, pentru ca in interior..nu vreau sa va explic ce lupta duc..
Dar important e ca par fericita.
Be happy. >:D< 

Lasă un răspuns

