Excursie. Munti. Zapada. Acasa.

Vineri, tren, directia Bucegi. 
Am mers 4 ore pana in Brasov, din Brasov am schimbat trenu si am mai facut o ora pana in Bucegi. Am fos cazati la o cabana super-super tare. 
Sambata, drumetie, directia Vf. Omu.
A fooooost obositor, un traseu greu de pe urma careia am ramas cu febra musculara, dar in acelasi timp a fost si super distractiv, eram colegii, glumeam, radeam..A fost frumos. Iar seara, cand ne-am pus sa facem grataru in ploaie, si nu aveam foc calumea, si mancarea nu se facea, iar noi muream de foame, nu ne-a, plans, faceam haz de necaz. Chiar si cu cerul innorat, chiar si cu frig, noi am invins tot si am ras cu lacrimi pana la epuizare. 
Duminica, tren, destinatia Medias.
Home, sweet home. Stiti vorba aia ”nicaieri nu-i mai bine ca acasa”, nu? Mi-a fost dor de mami si tati, chiar si de sora-mea cu care ma cert toata ziua. Mi-a fost extrem de dor de Jimi, si de testoasele mele Will si Anderson. Mi-a fost dor chiar si de gropiile din asflat. Nu spun ca nu m-am distrat, sau ca acolo nu a fost frumos, sau ca nu a fost bine acolo. Ba, din contra, mi-a placut aerul, camera, lumea, tot. Dar acasa e acasa. 🙂
P.s. Az’noapte a nins, si in Predeal era zapada de vreo 30 de cm. 8->
A fost un weekend bestial, cu mici (mari) excepti, dar a fost bine. 🙂

P.s. Maine revin cu poze, promit! 🙂  

Lasă un răspuns

