Fade to…purple

Eram in masina, pe locul din fata, next to tata, moment in care ne trece o pisica neagra prin fata, mai exact ne taie calea. Eu cu o reactie gen „auci/tulai doamne/vai” il aud pe tata spunand ca nu e nimic grav, deoarece e marti, ca nu e cu ghinion, bla bla bla. Doar ca, eu desteapta cum is, cand ajungem acasa, cobor din masina, si din greseala inchid usa peste degetul mic de la mana dreapta (nici pana acum nu stiu cum am reusit.) Important e ca timp de cateva secunde am ras, si deschizand usa imi vad saracul deget stramb, schimbandu-si culoarea de la galben la mov dupa rosu. Era ca un curcubeu. Trecand peste detali, degetul meu nu e rupt, osul e doar putin crapat, dar e mov, si unghia neagra. Din nefericire chiar nu se asorteaza cu rochita rosie pe care urma sa o port.So, be carefull when you shut the door. 🙂

Thank you B. pentru titlu. 😀

Lasă un răspuns

