Am putea schimba ceva…

E atat de usor sa dam vina pe celalalt, sau sa-i vedem mereu greseliile. Niciodata nu ne punem in locul altcuiva, nici macar nu incercam sa ne gandim cum se simte cand noi reprosam la nesfarsit comportamentul ei/lui. Nici nu ne intereseaza motivul comportamentului, si ce ii si mai rau…ca niciodata nu ne privim si pe noi insine. Nu ne uitam la gesturile noastre, la vorbele noastre. Oare noi suntem mai buni?

Asta am patit eu azi…
Mi s-a reprosat ca ma comport aiurea, si m-am simtit rau, chiar vinovata. Dar mi-am dat seama ca nu gresesc asa de mult cum greseste persoana care mi-a zis lucrurile astea. Nu realiza ca se comporta la fel, sau chiar mai rau, si totusi a avut curaj sa-mi spuna ca ma comport aiurea si vorbesc urat. Ma-ntreb atunci, persoana asta chiar nu se observa?!
Am facut si eu asta, si am realizat tarziu…dar mereu e mai usor sa criticam pe altcineva, sa-i reprosam altcuiva sau sa vedem greselile altcuiva.
Inainte de a face acest pas, ar trebuis a ne privim pe noi insine, sa analizam un pic comportamentul nostru.

 

Lasă un răspuns

