Iar acel an a trecut.

A trecut timpul, si acum esti majora.
M-am integrat poate putin mai greu in clasa, cand am intrat in a 9-a, insa din toata clasa tu ai fost prima care a venit sa faca cunostiinta cu mine. Tin minte si momentul cand mi-ai spus ca tu defapt aveai primul meu id de mess si eu pe acela ti-am dat ignore. Am povestit mereu cand aveam probleme, m-ai ajutat si m-ai facut sa zambesc. Ieseam la cafea si povesteam despre baietii. Ieseam la plimbare cu cainele, si tu il plimbai, defapt el te plimba, vai-vai. Seara aceea memorabila cand erai aici in cartier, si nu mai erau autobuze, nu aveam banii de taxi, si, deci l-am sunat pe el sa te duca acasa, sau cand ne-am dus cu cortul pe baraj, si in zori aruncam cu pietricele in cortul vostru, iar tu erai asa speriata. :))
Iti doresc sa fi mereu-mereu fericita, sa treci peste probleme cu zambetul pe buze, sa ti se indeplineasca toate dorintele, toate visele si cand o sa privim inapoi si o sa vedem postarea sa radem si sa adaugam mai multe amintiri si jenante, si frumoase.
La multi ani Roxi, sa te face mare si frumoasa! >:D<

Acum din pacate nu pot fredona melodiia, ca stau ascunsa dupa un monitor, dar promit, cum te vad, o sa-ti cant, pana atunci doar asa iti dedic ->

Lasă un răspuns

